Thursday, February 26, 2009

tolong la bg kerjasama!

dalam menguruskan sesuatu majlis, bukan mudah. lagi2 kalau ada org yang tak beri kerjasama. dalam kelas penulis, ada seorang manusia yang macam gampang. penulis tak mahu nak bg tahu siapa. tapi, siapa yang makan cili dia akan terasa pedasnya. ape tak nya, masa 'meeting' bole pulak dia beraksi seperti badut - badut istana dihadapan kelas. Penulis nak tanya apa fungsi anda melakukan aksi sedemikian? alahai, jangan la dibuat aksi sedemikian di dalam kelas. program yang akan dijalan kan ini akan meletakkan penanda aras sejauh mana kita dapat berkerjasama sebagai satu kumpulan. penulis berkata sedemikian adalah kerana selepas ini banyak lagi 'event' yang akan dianjurkan oleh kita. bagi mereka yang telah beri kerjasama, terima kasih daun keladi penulis ucapkan. tanpa kerjasama anda semua, mungkin program ini tidak akan berjaya. bagi manusia yang saya maksudkan dalam penulisan ini, harap jgn marah dengan dengan penulis. penulis menulis berdasarkan fakta bukan auta. sekali lagi pena_elektrik signing off.

2 comments:

  1. encik penulis, dalam sesuatu mesyuarat seharusnya orang yang berada di hadapan adalah ahli jawatan kuasa tertinggi tetapi malangnya sebentar tadi kita dapat lihat kesemua ahli ingin bersuara dan ke hadapan. saya tidak faham akam situasi yang kita lalui tadi. seakan akan mereka cuba menjadi ketua. sebuah kapal tidak boleh mempunyai 2 kapten. mengenai isu badut, saya sarankan penulis supaya membuat teguran secara berhemah dan bukannya melalui blog penulis. takut nanti ada yang tidak berpuas hati dengan tindakan penulis. terima kasih.

    ReplyDelete
  2. badut tu kawan penulis gak...bukan badut niatnyer tp cuma nk bagi gurauan elakkan ketegangan....itulah maksud badut sbenarnyer...

    ReplyDelete